Nebojte se nabídek slevových portálů

Finanční tipy

Jistě jste si všimli poměrně nového trendu slevových portálů, ale vyzkoušeli jste je? Víme jestli to vyplatí!

 

Všude dobře, v ČR zatím výborně

Slevové portály nejsou zase tak velký objev. Své kořeny mají už od roku 2006, kdy začal fungovat první portál v USA. V roce 2011 se dostali slevové portály do Česka a jejich popularita stoupá každým dnem. Dnes existuje na českém internetu několik desítek slevových portálů a agregátorů. Nepočítáme ty menší nebo neaktivní, jinak bychom napočítali daleko větší číslo. Asi nejznámější portál je Slevomat, který byl zároveň na českém trhu jako první. Agregátory jsou speciální webové stránky, kde najdete nabídky z několika slevových portálů najednou. Mezi agregátory jasně vede portál skrz.cz

Poctivé slevy

Český zákazník slyší na slovo “sleva” moc dobře a tak je tento model jako stvořený pro náš trh. Jaký je vlastně princip fungování slevových portálů? Prodejce, který má více kusů zboží nebo služeb je dá s vysokou slevou na internetový portál. Pokud o zlevněný produkt projeví zájem určitý počet zákazníků, sleva se aktivuje. V současně době se aktivuje 99% slev nebo jejich aktivace není nutná. Poté co si produkt objednáte, dostanete slevový Voucher, který následně aplikujete u prodejce. Často tyto služby využívají hoteliéři, pro které je výhodné najímat pokoje o polovinu levněji než je mít prázdné. To samé platí i o dovolených. Proto najdeme velmi mnoho nabídek, které se týkají právě cestování a ubytování.
Doporučujeme portál Hyperslevy.cz :

Nebojte se nabídek slevových portálůNebojte se nabídek slevových portálů

Na co si dát pozor

1. Vybírejte jen u ověřených a velkých slevových serverů. Předejdete tak problémům. Občas se stává, že je nějaké nabídka neseriozní. Pokud se jedná o ubytování, je dobré si zjistit všechny informace předem z nezávislých zdrojů.

2. Nezapomeňte Voucher nebo alespoň jeho kód. Už mnoho zákazníkům se stalo, že si šli vyzvednou službu nebo zboží a neměli u sebe Voucher. V krajním případě postačí i číslo Voucheru, které je na něm vždy uvedeno.

3. Neodkládejte nákup. Zboží nebo služba je často počtem kusů, jakmile se vše vyprodá, nabídka se uzavře. Pokud máte o zboží zájem, kupte ho co nejdříve.